Klantlisa



Jag var ju på cykelsemester i helgen. Och fick hjärnskakning.


Igen


Fråga mig inte hur jag lyckades ha huvudet mellan locket och lådan när locket blåste ner. Jag hade till och med skojat om det innan. "Haha, tänk vilken otur om man skulle ha huvudet mellan där, precis när locket blåste ner. haha. vilken sjuk idiot det skulle vara". Det syns inte på filmen men locket var tungt som en elefant.


Jag får hjärnskakning ungefär lika ofta som normala människor biter sig i tungan. 

Vad är det med mig. Jag bara gör illa mig hela tiden. 


Mina ben till exempel. Alla andra tjejer får snygga ben på sommaren. Jag får ben smockfulla av blåmärken och sönderkliade myggbett PÅ lårkakorna och stora djupa skärsår långt ner i benmärgen.


Om det ändå vore för att jag var en tuff, aktiv och sportig tjej. Men jag är ju inte det. Jag är bara klantig.


Kommentarer
Postat av: n

givetvis stod jag där i regnet helt ensam i min sylvester.. med ficklampan och blinkade konstant i 8 timmar utan paus fast jag hade kramp i tummen.. (jag var så svag på jobbet dan efter, pga lite sömn att jag fick sjuka mig och förlorade massa pengar.. så nu får jag äta nudlar varje dag) nejdå.. jag glömde faktiskt också :/ ja ska kolla upp på hitta och återkommer med ny tid!

2008-07-22 @ 12:17:00
URL: http://nooni.blogg.se/
Postat av: joel

myggor?! jag har varken märkt av en enda mygga eller ens en geting den här sommaren

2008-07-22 @ 18:15:17
URL: http://www.joeljosefsson.blogspot.com
Postat av: Nils-Erik Svangård

Tjipp!

Blåmärken och myggbett är friskhetstecken! Jag hoppas du har gräsfläckar på knäna och rivsår på armarna också! Kvalitet!

Blåsigt i sommarsöstersund!

/nisse

2008-07-22 @ 18:30:19
URL: http://www.ludd.ltu.se/~wizzo/wordpress/
Postat av: knivlisa

men joel.. Du haju bara vatt i stan. Jag hänger on the road bland tallar. Men man ska inte behöve se ut såhär ändå.

2008-07-22 @ 18:31:16
Postat av: knivlisa

ååh nisse, ja.. men ändå.. Man vill ju va snygg också. Vad härligt med östersund, jag vill också dit.

2008-07-22 @ 18:32:36
Postat av: Nils-Erik Svangård

äsch lisa! Dags och lägga snyggheten på hyllan! Du kommer vara vacker så länge du håller huvudet på skaft. Min gissning är att du kommer vara vacker väldigt länge! Även om du har blåmärken, rivsår, gräsfläckar, hjärnskakning och ramlad face first i en lerpöl!

ÖSD är no:1, helst stört hur skönt det är att vara här. Känner mig dock gammal när jag lullar runt på stan och bara känner igen bibliotikarien på länsbiblioteket som har varit densamma som alltid.

/mr nice

2008-07-22 @ 21:18:55
URL: http://www.ludd.ltu.se/~wizzo/wordpress/
Postat av: knivlisa

Mr nice, du är så söt.



Bibliotekarien!!! Vad schysst. jag kommer inte ens ihåg hur hon ser ut!! Jag minns bara mina mattanter på tavelbäcksskolan. en av dem dog för några år sedan och den andra såg jag förra sommaren..

2008-07-23 @ 12:12:20
Postat av: Nils-Erik Svangård

Mattanterna! Hmm.. dom har jag förträngt! Fikatanten på universitet kommer jag ihåg dock.

Strålande väder idag, har varit och plockat hjortron (det var dock för torrt så det bidde inga bär!)

Är du alldrig hemma i ÖSD?

/nisse

2008-07-24 @ 18:40:18
URL: http://www.ludd.ltu.se/~wizzo/wordpress/
Postat av: Johanna

Haha, det låter precis som mina ben. Gamla ärr sen jag ramlade i en rulltrappa i vintras på fyllan, ständigt tre blåmärken och sånt där färgglatt :)

2008-08-04 @ 21:43:21
URL: http://kulans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0