Dagens undersökning


Jocke frågar kollegerna


Jag: - Hahaaa oj. Hör på den... Enligt en undersökning som tidningen Dagen låtit göra, tror en tredjedel på reinkarnation. Och 42 procent av folk under 24. Det är ju massiva mängder. David tror du på reinkarnation?

David: - Nehej du. 

Jag: - Jocke, tror du på reinkarnation?

Jocke: - Neee. Roffe och Annica tror ni på reinkarnation?

Annica: - Nääää. 

Jocke: - Men en tredjedel gör ju det, och varken jag, David eller Lisa gör det. Då måste det ju vara du. 

Annica: - Nää. Det är Roffe.

Roffe: - Neeee.

Spörsmålet spred sig som en löpeld över hela redaktionen och ingen ville erkänna. 

Det innebär att en tredjedel här inne är stora feta lögnhalsar. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: Sofia Ytell

haha :D

2008-07-16 @ 18:24:45
URL: http://ytellses.blogg.se/
Postat av: Alex

Jaha, här kommer man tillbaks från semestern efter 2 veckor och så har man typ två sidor bloggande att ta igen...



Skulle vara tacksam om du kan dra ner på tempot nästa gång så vi vanliga slackers hinner med högst allvarlig blick

2008-07-17 @ 02:42:37
Postat av: knivlisa

hehe, Alex. Tack. Folk klagar på att jag skriver alldeles för lite. Känns bra att ha lite slackers.

2008-07-17 @ 09:41:51
Postat av: Ylva

Jag tycker du ska göra en gallup på hur många som är homo. Det påstås att det ska vara en tiondel av befolkningen och i så fall måste det finnas enorma garderober för de flesta att gömma sig i. (Jag har inte homoskräck, men jag vet inte om många homosar i min stad.)

2008-07-17 @ 12:46:05
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: knivlisa

hahahha. ylva.. Fy vad roligt. Vi har pratat hela lunchen om just det.... Helt sjukt. Måste skriva ett inlägg om det. När jag har kommit hem från jobbet.

2008-07-17 @ 13:10:17
Postat av: Linusalicia

Site was very helpful. thank you

2009-12-10 @ 11:01:27
URL: http://linusalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0