Jag måste hitta på ett mäktigare hot





I bilen.

Jag: - Men ååååh har du fisit?

Linus: - Ja, lite.

Jag (öppnar mitt fönster): - Meeeen. Öppna på den sidan också, det måste bli korsdrag. Den är hemsk (blandning av bajs, ägg, lik, kadaver).

Linus: - Men hur kan du säga så. Den luktar jättegott. Ovanligt gott till och med. Jag tänker inte öppna.

Jag: - Skojar du?

Linus (argt): - Det är klart jag inte skojar. Jag njuter. Alla njuter egentligen av sina fisar.

Jag: - Öppna annars skriver jag om den i bloggen.

Linus: - Ja, det får du gärna göra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Löööövly!

2008-06-16 @ 20:08:45
URL: http://mallorysown.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Well, du skulle inte säga det inside the car ;-)

2008-06-16 @ 20:24:20
Postat av: Alex

Everybody likes there own brand

2008-06-18 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0