-Ska vi hångla? - Ja, jag är lite äcklad av dig men det är ok.

image218


Åååh. Jag är fortfarande deprimerad in i märgen efter gårdagens eskapader. Så i dag har jag endast satt mig vid tonårstjejer på tunnelbanan. Hoppats att någon av dem är Erika. Hon skulle ju aldrig nämna nåt om vad hon gjorde på lägret, men ändå.

Men. Det finns faktiskt fler konstiga tjejer på gröna linjen. Som dom som gick på vid Rådmansgatan i dag:

Tjej1: - Det har ju tagit extremt lång tid för mig att komma över Robin.

Tjej2: - Ja..

Tjej1: - Två år typ. Jag har ju varit med en massa killar efter det, men jag har mest känt mig äcklad av dom.

Tjej3: - Har du?

Tjej1: - Ja.. Så jag sa till den här nya killen: "Du är den första som jag inte har blivit äcklad av på jättelänge".

Tjej2: - Va?? Sa du..

Tjej1: - Ja, han ba jaha tack.. Men det är ju en jättestor grej för mig. Att träffa nån jag inte är äcklad av..

Tjej3: - Ja..



Jag rekommenderar att sätta sig bredvid skrikiga tjejer.


Kommentarer
Postat av: Alexandra Neldel

very intersting site ..congratulation..

2009-12-15 @ 09:17:16
URL: http://alexandra-neldel.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0