Jag har lämnat det där med mackorna nu

image230


För att gottgöra dig och återupprätta din bild av mig, ska jag berätta en cool grej jag har gjort.

Nej förresten, jag kom inte på något. Däremot ska jag berätta några patetiska saker jag har gjort/gör:

1. När jag var 14 år åt jag 16 mackor en gång, för att imponera på en kille jag var kär i. På ett läger i Närke. Jag fick honom aldrig. Jag var kär i honom i fem år. Kom bara på fel sätt att snärja´n, jag var usel på sånt.

2. När jag var 15 år åt jag 11 mackor en gång för att imponera på en kille som jag inte ens var kär i. (hemma hos Andreas Ö.) Jag tyckte typ att det var min grej, men folk blev bara äcklade.

3. Jag är så kändiskåt att jag en gång följde efter Robert Gustafsson i flera kvarter på Östermalm, och tyckte det var riktigt kul fast inget spektakulärt hände. Och det är bara nåt år sedan.

4. För fem år sedan lärde jag mig 300 decimaler i pi utantill, också bara för att kunna imponera på folk. Folk ba du är ju autist. Jag ba ja jag tror faktiskt det. Som Rainman. Dom ba wow.

Kommentarer
Postat av: n

Hahah. TACK, nu känns allt som vanligt igen.

2008-03-11 @ 20:03:52
URL: http://nooni.blogg.se
Postat av: Pär

Ville liksom ba säga att jag ba, fortfarande läser dina inlägg, typ liksom. Ska dock fortsätta hålla mig borta från kommentarerna så att inte dina vänner blir rädda för din skull.

2008-03-11 @ 20:16:15
Postat av: Anonym

åh hej pär jag har saknat dig

2008-03-11 @ 20:19:10
Postat av: Josef

När jag gikc i hög/gymnasiet åt jag typ 20 mackor varje dag när jag kom hem från skolan, utan att vara kär i någon o de enda som kunde bli impade var min katt och min mamma, men de brydde sig nog inte...dock blir jag sjukt impad av att du lärt dig 300 decimaler i pi!!

2008-03-12 @ 00:44:22
Postat av: Anonym

förra sommarn drack jag 4 liter mjölk på en kvart utan att spy, jag vann den tävlingen, 2an gjorde de på 45 min å spydde sen.stor magsäck?

2008-03-12 @ 16:40:07
URL: http://denperktapartnern.blogspot.com
Postat av: knivlisa.blogg.se

haha! Josef!! JAG blir skitimpad. 20 mackor varje dag???? Jag har glömt dom där decimalerna nu tyvärr..

2008-03-12 @ 17:12:01
Postat av: Markus

kul att pär har tagit till sig uttryck som "liksom" och "ba".. kan det va för att likna någon som han blandas ihop med kanske?
300 decimaler som är bortglömda nu.. jag va 8 bäst i sverige på att kasta macka, men jag har glömt hur man gör nu.. attans

2008-03-12 @ 18:37:04
Postat av: knivlisa

Kasta macka. Kastade du dig själv? Jag vet att du är 8:e bäst på att kasta upp, men.

2008-03-12 @ 21:28:34
Postat av: Lady Delight

ÅH snälla säg att du fortfarande kan decimalerna??

hade varit så grymt coolt att veta...

Jag var förövrigt sjukt nära på att räkna ut det en gång, när jag var typ 15... o.O

2008-12-10 @ 23:44:42
URL: http://www.ladydelight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0