Skiiiit


image261


Linus ringde och vi är vänner igen. Jag hatar när det händer. När all ilska bara rinner av mig och jag blir trevlig och vänlig, trots att jag för några sekunder sedan bara ville vara vidrig och suktade efter att få bestraffa och pina med spetsiga vapen.

För ingen ska fråga efter FÅR när jag har hjärnskakning. Det är förskräckligt hur lätt han kommer undan.


 
Uppdatering. Nu är han jättesnäll  och ringer och säger att jag "måste" ringa sjukvårdsupplysningen. "Tänk om det är allvarligt - jag skulle dö då" och sånt säger han. Sådärja, jag vet hur dom ska tas.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nu tror jag inte riktigt att du fattar hur viktigt det är med får. I alla fall med mitt nya påsklamm. Fast hade jag hjärnskakning så skulle det vara viktigast. Såklart.

2008-03-26 @ 15:56:05
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: Maria

Hej, jag och två kompisar förfestar just nu till Qimono!!! Du sjunger så bra tjejen..

2008-03-26 @ 20:30:18
Postat av: knivlisa

haha, vad roligt, hoppas ni får en bra natt då.

2008-03-26 @ 22:31:30
URL: http://knivlisa.blogg.se
Postat av: Mikey

Hahaha.... Får är ju viktigt om man spelar Settlers... tror jag?!

Tråkigt med hjärnskakning, fast eran konversation förgyllde min kväll lite faktiskt!

Krya på dig!

2008-03-26 @ 23:24:25
Postat av: caroline

Sodastreamad oboy rekomenderar jag att du gör om du vill få dig ett gott skratt, för gott smakade de inte direkt xD

2008-03-27 @ 10:59:23
URL: http://ljusterdal.blogg.se
Postat av: link

Svårt att handla med får samtidigt som man skall vara en omtänksam och uppmärksammande pojkvän på telefon! Tror inte ens bytet gick igenom...Dessutom var det inte min bästa settlers dag. Jag kapitulerar och erkänner att jag misslyckades. Men måste påpeka att jag bryr mig om hjärnskakningar i allmänhet och dina i synnerhet. Ska skippa får-snacket nästa gång du får en. Nej, förresten det får du inte få.

Puss

2008-04-04 @ 17:02:24
Postat av: Tiniuslily

very intersting site ..congratulation..

2010-05-19 @ 14:09:22
URL: http://tiniuslily.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0