Sexuellt utnyttjande

I går hittade jag en konstig svart prick på min mage.

Hudcancer.  Var det första jag tänkte. Sen, när jag slitit bort den (ja - syns inte cancern finns den inte), såg jag att det var en fästing.

Så jag searchade resten av min kropp - och hittade en till.

På insidan av låret, långt upp, två centimeter ifrån. Och jag VET VART DEN VAR PÅ VÄG.

Varför är de så sjukt snuskiga så fort de hamnar på mig för.
Om det hade varit en människa hade man ju kunna anmäla honom eller henne för sexuellt ofredande
och våldtäkt, och då har mänskan inte ens bitit sig fast. Varför ska djur komma undan så lätt. De har ju samma äckliga uppsåt OCH suger blod.


Kommentarer
Postat av: Alex

Nu tycker jag du är lite dömande här...

Fästingar har väl behov precis som alla andra varelser?

2008-05-06 @ 12:31:41
Postat av: knivlisa

så du tycker att alla som har behov i min rumpa ska få tillgodose dem?

2008-05-06 @ 20:11:07
Postat av: Mikey

HAhahahaha

2008-05-06 @ 20:16:21
Postat av: Anna

Den där som satt bredvid analen är ju bara för kul. Att du lät Linus göra det.. Jag skulle ALDRIG låta min kille göra det.

2008-05-06 @ 21:32:17
Postat av: Anders

Det inte utan att man undrar vad fästingar fyller för funktion i vår lilla värld. Biologisk mångfald i all ära men de fåglar som ev. äter fästingar - kan dom inte hitta annan föda. Utrota ?

2008-05-06 @ 22:02:06
Postat av: Ylva

Fästingar är riktigt snuskiga. Jag fick en i bröstvårtan en gång. Fattade heller först inte vad det var.

2008-05-07 @ 14:18:10
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Joheidi

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2008-11-03 @ 10:00:23
URL: http://joheidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0