Jag hade inte alla indianer i båten


Jag var barnvakt igår.

Samtal om en svartvit bild:

Jag: - Å vad söööt!! Är det du när du var liten?

Barn: - Mäh.. Nej, det ser ut som jag men det är mamma när hon var liten. Jag fanns ju inte på tiden då dom hade svartvitt.

Jag: - Nej, det är ju klart. Det tänkte jag inte på.


När jag var liten trodde jag att dom hade svartvita filmer förr i tiden för att man inte hade uppfunnit färg i världen då. Allt var vitt, grått, svart.
Sen uppfann man färgen och det var då blodet blev rött, himlen blev blå och gräset grönt.




Jag fanns då man hade svartvitt


Kommentarer
Postat av: Niklas

Ibland när jag kollar på en cool svartvit film så kommer jag plötsligt på att allt jag ser egentligen skedde fullt i färg. Då byter jag kanal.

2008-05-18 @ 00:03:03
URL: http://shutupdonnie.blogg.se/
Postat av: n

ja fattar inte varför du inte blev professor lisa, du e så smart du är min uggla.

2008-05-18 @ 11:41:47
URL: http://nooni.blogg.se/
Postat av: Markus

söt

2008-05-18 @ 15:14:18
Postat av: knivlisa

Nooni: Ja. Jag är din uggla från och med nu.

Markus: Tack

Niklas: haha.

2008-05-18 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0