När bakterierna blomstrar, gör relationer likaså



En av mina favoritbloggar Spiderchick och jag blev facebookkompisar i dag. Hon har gett förslag på att vi ska bli nya Linda Rosing/Blondinbella-bloggbästisarna:

"Åh så roligt! Känner redan nu att jag och Knivlisa kommer bli de såtaste vänner! Vi kommer förmodligen börja umgås varje dag, byta kläder, skojbrottas, snatta godis och låna varandras tandborstar".

Men vi bråkar redan, om vem som ska få vara Blondinbella.

Tandborstbyte powerboostar iofs vilken relation som helst. Ett av mina favoritögonblick i livet är när en person tog min tandborste och använde samma skum som jag använt, utan att skölja emellan.


Uppdatering:
 

Vafalls? Vad har det med saken att göra. Jag har inga bakterier i rumpan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Apropå det, jag har sett en bild på dig där du moonar. Ni ser glada ut..

2008-11-11 @ 21:37:51
Postat av: olov

jag har sett en bild på dej när du ler. Du ser glad ut då med.

2008-11-11 @ 22:09:29
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag tycker att spiderchick ska få vara blondinbella. Hon har lite mer rosa bakgrund. (kan man säga rosare) Nä.



Eller förlåt. Klart du ska få vara blondinbella.



(vågar inte säga nåt annat till självaste KNIVlisa.)



Ja. Jag är rädd.

2008-11-11 @ 22:12:15
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Ruff

Den rosare borde väl vara Rosing?

2008-11-11 @ 22:39:04
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: knivlisa

ruff: High five!

2008-11-11 @ 22:40:35
Postat av: Minja

Jag kan va Nils, eller kanske Fadde? Eller.. vem som helst egentligen. bara jag får va meeeeeeeeeed!!!

2008-11-12 @ 12:15:38
URL: http://hardnoclife.blogg.se/
Postat av: Ruff

Fan, jag missar alltid när någon försöker high-fiva mig. Måste lära mig att sikta med handen.

2008-11-12 @ 13:14:05
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Minja: Tyvärr. Det är bara jag och Spider denna gång.

2008-11-12 @ 14:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0