Dödsångest

Det har hänt något konstigt med min kropp. Jag har gigantisk träningsvärk i mina ben och jag har inte tränat.

Det gör så ont att jag inte kan sätta mig ner på toaletten utan att klösa fast mig i listerna på vägen ner och kvida tills jag blöder i gommen. När jag ska gå till kopiatorn säger jag "ng-ng-ng-ng" för varje steg jag tar och kollegerna säger "Dramaqueen". Men de förstår inte.

Och tro mig, jag skulle ha märkt om jag hade rört mig, på något extra sätt av något slag. Men jag har ju inte gjort det! Det har inte precis varit en vild helg. Jag boxades i torsdags och då ansträngde jag ju bara armarna lite lätt för jag tog ju inte i direkt. 
Det måste vara typ leukemi.
Min senast googlade mening är "svår träningsvärk kan vara tecken på dödlig ovanlig sjukdom".



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, istället för den vanliga uppmaningen på internet (justfuckinggoogleit.com) kanske du skulle uppmana dig själv att dontfuckinggoogleit.com... Man hittar så mycket tok annars att man blir sjuk bara av att läsa det. Gillar verkligen din blogg, går in och läser sömnpratskategorin högt för alla jag träffar! Du kan konsten att sätta guldkant på tråkiga dagar! :)

2008-10-27 @ 10:30:11
URL: http://johanninen.blogspot.com
Postat av: [A N T O N]

haha :P

2008-10-27 @ 10:36:08
URL: http://antonbrolin.blogg.se/
Postat av: dennis

Sex! Brukar vara boven i dramat. Nån ny ställning säkert...

2008-10-27 @ 10:38:03
Postat av: knivlisa

Johanna: Tack för den dundersnälla kommentaren. Han pratade en massa i sömnen i natt, men jag kommer inte ihåg vad det var.



Dennis: haha .... Knappast...

2008-10-27 @ 11:30:23
Postat av: Ulli

Jag hade träningsvärk i vänster ben (insidan av knät) i förrgår. Förstod först inte varför, men efter en stunds eftertänksamhet insåg jag att den måste berott på att jag prövade fem par för trånga jeans på HM i onsdags...

2008-11-01 @ 11:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0