Kan inte vara spam



Får ni såna här kommentarer? 

Jag har fått massor på sistone. De är på engelska och det står alltid nåt om att man har en så himla informativ, snygg och intressant sida. Och nästan alltid ungefär "Thank you SO god damn much, I will keep coming to your page forever and ever in eternity" (fast på ett formellt IT-sätt). Och så hamnar de bara i inlägg från typ mars 2007.

Jag utgår från att det är spam, för bara en maskin skulle säga att min sida är snygg.

Men dagens kommentar är ju jätterolig. Although often sad and upsetting! HAH! 



Kommentarer
Postat av: Ina

För att inte tala om informative, haha.

2008-10-13 @ 20:05:08
URL: http://shiorina.blogg.se/
Postat av: Ina

Och för att svara på frågan (som jag glömde):

Nej, jag har faktiskt aldrig fått sådana kommentarer. Jag får ta och maila honom och be om upprättelse. Så kan det ju inte få vara.



Teodorhege

2008-10-13 @ 20:06:52
URL: http://shiorina.blogg.se/
Postat av: knivlisa

HAHA. 10 poäng till dig. (man kan inte använda poängen till nånting, men ändå)

2008-10-13 @ 20:14:00
Postat av: Ina

Jag ska börja samla på sådana där oanvändbara poäng. Man vet ju aldrig. Du får också 10!

2008-10-13 @ 20:21:52
URL: http://shiorina.blogg.se/
Postat av: Alex

Men vad är poängen med spammen? Läggs det med en länk till en "enlarge your penis-sida" eller?

2008-10-13 @ 20:22:46
Postat av: knivlisa

NEEJ!! Det glömde jag skriva. Man kommer bara till en till synes vanlig blogg utan mening. Ofta helt tom. Så jag tänker att det planteras något osynligt virus på min dator när man går in på länken, och att viruset brister ut i full blom om ett tag.

2008-10-13 @ 20:34:26
Postat av: Alex

Fan också, det är Kineserna, jag visste det!

Dom håller på och plantera virus som kommer fjärrutlösas så de kan ta över hela världen.

2008-10-13 @ 21:00:50
Postat av: Linda

jag får bara en massa onödigt "tävla om en ny cykel" eller "du kan vinna smink för 5000", det tänker jag är förrädiska virus (som möjligtvis kan vara kinesiska virus, men jag har inget belägg för de, kineserna håller dock på att ta över..de finns skitmånga i Etiopien där jag bodde).

2008-10-13 @ 23:44:18
URL: http://lindiloo.blogg.se/
Postat av: Alex

Steg 1: Omringa Europa och ta över alla kontinenter runtomkring.

Steg 2: Sprid virus - Sars, mjölkbakterier och datavirus

Steg 3: Attack!



Jag vet att de kommer snart

2008-10-14 @ 09:13:03
Postat av: C

Jag tror det är ett gott betyg när spambotarna hittar din sida... och en anledning att känna sig lite stolt.

Kanske.

2008-10-14 @ 21:55:15
URL: http://www.jagsover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0