Om jag bara kunde hejda mig ibland skulle folk tycka att jag var coolare

Macho-Mia.

 

Mias finger har hoppat ur led.

 

Mia: - Vet du!! Läkaren i USA skulle knäcka tillbaka fingret så att det hamnade rätt. Och han använde ingen bedövning! Vet du hur ont det gjorde eller?

 

Jag: - Näe.

 

Mia: - Joo men det gjorde skiitont. Han hade bara gjort det utan bedövning en gång förut. Och det var på en hockeyspelare.

 

Jag: - Ja men vaddå. Det är väl inget. Du är ju jättemacho. 

 

Mia: - Ja, jo, det är jag och hockeyspelare. Men nu har det läkt fel och jag måste gå igenom ett smärtsamt ingrepp. En stor operation.

 

Jag: - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

Mia: - Vad är det?

 

Jag: - ………….eeee. Jag fick precis sendrag i foten. .....Men ...det gjorde ont.

 

 


Kommentarer
Postat av: [A N T O N]

hahha :D

2008-10-28 @ 14:10:50
URL: http://antonbrolin.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Hehe tack för skrattet Anton! jag skulle sakna det om det inte kom. börjar vänja mig.

2008-10-28 @ 14:39:18
Postat av: Alex

Hehe, "sendrag i foten"? Hur går det till? Jag har bara fått det i benet, när man simmar tex...



För övrigt heter det kramp(!)

2008-10-28 @ 16:24:47
Postat av: knivlisa

va.. jag får alltid sendrag i foten. Kramp.. vad är det för snack. Bullshit . Sendrag heter det och inget annat.

2008-10-28 @ 16:56:39
Postat av: Malin

Jag håller med, foten knövlar som ihop sig. Det gör faktiskt ont! haha

2008-10-28 @ 22:48:19
URL: http://malinfjellstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det låter jätte ont!!!! igår satte de in 2 skruvar i fingret på mig...det gjorde oxå lite ont...men lisa ja känner med ditt sendrag..på riktigt alltså!! ,-)

2008-10-29 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0