My baby is back



Telefonsamtal:

Mia: - Hej!! Vet du.. jag är i Sverige!



Its a whole lot more than this to that. Mia flyttade till LA i våras. Hittade the love of her life och gifte sig.

Och så ringer hon och säger sådär. Hon har flyttat tillbaka i Sverige nu. Ensam. Och gravid!!!! Ja. The eggo is preggo. För två dagar sedan visste hon inte att hon flytta hit.

Det hade ju varit ännu mer drama to it om maken övergivit henne för att hon blivit gravid med trädgårdsmästaren eller mjölkbudet eller hunden, men maken och blivande fadern (tror jag) Daniel ska också komma. 

Folk jag berättar för blir alldeles stressade och måste lägga sig ner och förlossningsandas. 

Åh. jag är så lycklig.





Kommentarer
Postat av: Michaela

Ååå herregud, be henne börja blogga :)

2008-10-24 @ 11:13:00
Postat av: [A N T O N]

vad kul :D

2008-10-24 @ 11:13:39
URL: http://antonbrolin.blogg.se/
Postat av: sarah

Åh gud va snäll hennes kille är . . . eller inte!

2008-10-24 @ 12:33:57
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: Pia

Kika in på min blogg.. för jag har utmanat dig! ;o)

2008-10-24 @ 13:28:54
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: The D

Förlossningsandas va :p

Kul ord! Annars tycker jag faktiskt att fosterställning är ett tillstånd man kan hamna i allt som oftast, t.ex. när man inser 12.30 tt man faktiskt började 09.45. Då är fosterställning + Previa det säkraste "bet"tet man har.

2008-10-26 @ 01:30:18
Postat av: knivlisa

ja jag ska säga åt henne att börja blogga! Tror inte hon går med på det så jag får väl hota på nåt sätt.



Pia: - Ja! Jag ska.. Så småningom..

2008-10-26 @ 19:58:49
Postat av: miiia

men lisa ja behöver inte blogga,,, ja har ju dig... här skrivs allt som händer å allra mest inte borde ha hänt i mitt liv ; ) .. allt utom mina "jag å hockyspelarna" stunder,,,hur kunde du missa ett moment som detta...å sen "åååå ja har sendrag, aaaaj va ont"""...grow up säger ja bara!! :-) det blir OP på tisdag å då blir jag å bäsen fastspänd som jesus på korset och diverse andra otäcka detaljer som vi kan ta out of the public eye...

2008-10-26 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0