Att hålla kärleken vid liv





Linkan ringer från sin jobbresa.

Linus: - Hej!!!

Jag: - Hej!!!

Linus: - Jag är i Piteå. Du vet väl att jag föddes här?

Jag: - Ja. Tänk om du dör där också. Då är cirkeln sluten.

Linus: - Ja. Tar du hand om mig om jag dör?

Jag: - Ja. Vill du bli kremerad eller begravd?

Linus: - Jag har inga...

Jag: - Preferenser?

Linus: - Nej. Eller jag vill nog bli kremerad. Men om någon vill att jag inte ska bli uppbränd så går det bra att begrava mig. Men det är bättre för miljön att kremera. Så om ingen bryr sig kan man lika gärna elda upp skiten. 

Jag: - Okej. Men du?

Linus: - Ja?

Jag: - Jag vill helst att du blir uppäten av maskarna.

Linus: - Ja.

Jag: - Hej då!

Linus: - Hej då!




Kommentarer
Postat av: embla

kolla gärna in min blogg , fråga gärna saker du undrar och vill ah hjälp med ! :)

2008-09-11 @ 21:38:50
URL: http://emblaholm.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är kärlek det! ;-) Själv vill jag också bli begravd ouppeldad, man ska ta så mycket plats man kan så länge som möjligt!

2008-09-11 @ 22:02:20
URL: http://intedingranne.wordpress.com
Postat av: knivlisa

Anna: Exakt. Det är därför jag vill bli fet. så att man får en stor fin kista.

2008-09-11 @ 22:58:48
Postat av: knivlisa

Anna: Exakt. Det är därför jag vill bli fet. så att man får en stor fin kista.

2008-09-11 @ 22:58:58
Postat av: johanna

givande samtal :)

2008-09-12 @ 10:39:06
URL: http://kohanna.blogg.se/
Postat av: Såere

hehe din blogg är askul =) har du sett det här inlägget på engelska via länken du skrev i ett annat inlägg? Madurai = Piteå haha

2008-09-15 @ 06:12:50
Postat av: knivlisa

Såere: tack! Hahah ja jag såg det där med Piteå.. skitkul.

2008-09-15 @ 14:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0