Ja.. vi är helt olika

 

Jag: - Det var jätteläskigt. I natt trodde jag att nån försökte göra inbrott hos oss. Det lät som att dom höll på att bända upp fönstret i vardagsrummet.

 

Little Magic (David Lillemägi): - Jaha, gick du ut och kollade då?

 

Jag: - Neje! Det vågade jag ju inte.

 

Little Magic: - Va?

 

Jag: - Jag knuffade på Linus, men han brydde sig inte.

 

Little Magic: - Vi är helt olika. Förut, om JAG trodde att någon var i mitt hus, då tog jag du vet den där stången som toarullarna sitter på. Och så gick jag runt med den i högsta hugg och blev ASTAGGAD och skulle slå ner dem.

 

Jag: - Haha… jaha..

 

Little Magic: - Och så låtsades jag att det var på riktigt och då BLEV DET PÅ RIKTIGT.

 

Jag: - Jaha… men det var typ länge sen eller?

 

Little Magic: - Nej, det var faktiskt inte så länge sen. Inte länge sen alls faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Alex

Vem är Little Magic? Låter som en riktig hårding..

2008-09-16 @ 12:09:05
Postat av: Knivlisa

David Lillemägi är little magic

2008-09-16 @ 12:11:04
Postat av: Alex

Ah.. Han som "skriver som ett cp"?

2008-09-16 @ 14:16:45
Postat av: knivlisa

Exakt. han gör verkligen det. Jag skrattar åt det varje dag.

2008-09-16 @ 14:23:23
Postat av: Jesper

Hej! Vill bara tipsa om min sida som snart öppnar upp, närmare bestämt den 20 september. Gratis prylar i form av biobiljetter, menybiljetter och presentkort ges ut till medlemmarna, som tack för att dom slutför kampanjer, erbjudanden, tävlingar och besöker andra hemsidor. Allt gratis! Presentkorten som finns kan du använda i över 60 butiker (kläder, smink, hemelektronik och mycket mer).

2008-09-16 @ 14:51:30
URL: http://www.gratissajt.se
Postat av: sarah

fast dendär jäkla sidan har väl redan börjat!!

2008-09-16 @ 15:01:47
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0