Skrymmande problem

    



Jag har skitsvårt att slänga saker.

 

En sak jag hatar med att flytta är att jag måste smussla med alla saker som jag sagt att jag ska slänga, men sparat i smyg för Linus. Hur ska man hålla reda på allt, och gömma allt, egentligen.

 

Igår hittade jag till exempel ett Kent Hagnesta Hill-konvolut gömd i en liten låda. Skivan gick sönder nån gång, och på Linus begäran ”slängde” jag konvolutet.

 

I dag fann jag den här lilla barklådan. Fullständigt trasig, men tillverkad av min farmors far!! 1905!

 

Förra gången vi flyttade sa Linus ”Lisa, du har ju MASSOR av gamla söta släktklenoder. Du kommer ALDRIG använda den där lilla barksaken. SLÄNG! "

Jag replikerade ”okej okej Linus ”slitochsläng” Hagberg, jag kan väl slänga den då. VISST, den är ju trasig. (My ass att jag gjorde, as you can tell. Jag skulle aldrig slänga den, men man vill ju bevara husfriden)

 

 Jag börjar få svårt att hålla reda på alla de där sakerna.

 

Och det finns ju risk att han läser detta. Skit också, det tänkte jag inte på. 


Kommentarer
Postat av: Alex

Du får vara beredd nästa gång antikrundan drar förbi. Vem vet, du kanske sitter på en förmögenhet i bark?

2008-09-22 @ 15:08:05
Postat av: Michaela

Haha jag är likadan :)

Jag HATAR slänga saker. Hela källaren är full med saker, och sambon spelar på att hans hus brann upp när han var liten och därför bara har en låda. Det är jättesynd, men inte mitt fel.



2008-09-22 @ 15:42:05
URL: http://michaela.applepie.se
Postat av: knivlisa

Michaela: Nej det är faktiskt inte ditt fel.



Alex: - Shit, då måste jag outa alla grejer.. Pinsamt ändå.

2008-09-22 @ 15:53:55
Postat av: link

papa see´s you!

2008-09-22 @ 17:12:42
Postat av: Knivlisa

Det gick snabbt linkan. vi kan väl diskutera saken. Är jag illa ute? Släng inget innan jag kommer hem.

2008-09-22 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0