det jag blir frustrerad på



Ibland när jag tjuvlyssnar på konversationer blir jag sjukligt frustrerad. Till exempel om någon har en katastrofal åsikt och kommer undan med den. Och ännu jobbigare är det när någon säger något skitkul utan att veta om det och ingen snappar upp det. Sån waste of fun. Man vill ju bara shaka skiten ur dem.


Avlägsen kollega i fiket: - Jag skulle aldrig vilja jobba med nyheter på webben. Det går för snabbt. Jag gillar inte det där hets-sättet man måste ha.


Det låter ju nästan exakt som "Jag gillar inte det där headsetet man måste ha". 

Men man kan ju inte komma där och tränga sig in som en stor gris och ba "HAHAHA VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ HEADSETET".



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Håller med! Har tänkt på det sjukt många gånger!

2008-09-27 @ 16:11:20
URL: http://procardia.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Att det låter som headset??

2008-09-27 @ 20:10:58
Postat av: Spiderchick

haha näe det kan man ju inte... =)

2008-09-28 @ 19:33:36
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0