Ondskefulla planer



Idol-Felicia hittade hit!

Vilken tur för mig att hon var trevlig där i köket, annars hade ju det här kunnat bli jobbigt.

Det har hänt ibland att jag intervjuat kändisar som jag skulle vilja sätta dit. Attitydnissar som tror att de är nåt och skiter i avtalade tider och sånt. Och låtsas att de är sjuka och så läser man på deras blogg att de är hos frisören och ska parta hela natten. 

Det är irriterande att vara i en beroendeställning till såna. Man kan ju inte sätta igång och hota eller skriva massa skit. Då snackar de ju inte med mig sen.
Men jag mår lite bättre av att  ligga vaken på nätterna och smida ondskefulla planer mot dem.

Kommentarer
Postat av: Markus

Vilka är det som är otrevliga???? Och inte passar tider????

2008-09-24 @ 12:46:18
Postat av: Alex

Det är ju då du ska anamma kvällstidningsstilen - "den kände och folkkäre tidningsprofilen i 35-årsåldern med mörkt hår" istället för att nämna namn...

2008-09-24 @ 13:39:57
Postat av: knivlisa

markus: I wish i could tell.

2008-09-24 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0