Tänk för att det kan jag!



Okej då.

Jag höll på att köra över en tant med cykeln!!!

Då gör man ju bort sig ganska slaktigt. (nyuppfunnet ord)


Hon (skriker): - MEN VAAAD HÅLLER DU PÅ MED???

Jag: - Men... Du kan faktiskt inte öppna bildörren rakt ut i cykelbanan. Då är det ju klart att du blir påkörd.

Hon: - Jo!! TÄNK FÖR ATT DET KAN JAG VISST!!!

Jag: - hahahahhaa. 


Det var som helt fel tillfälle att skratta på. Hon trodde jag hånade henne, vilket jag på ett sätt gjorde, men jag skrattade ju mest för att jag var nervös och skämdes.





Kommentarer
Postat av: Alex

Vissa människor förtjänar helt enkelt att bli skrattade åt.

Ett skratt rakt i ansiktet kan vara bättre än de flesta dräpande kommentarerna. Och enklare att komma på...

2008-09-15 @ 16:09:21
Postat av: Limpan

Jag önskar att jag hade sagt någonting överhuvudtaget sist jag höll på att cykla på en tant. Hon kom med sin cykel och jag ser att hon kommer med sin cykel och jag tänker att eftersom hon ser mig kan ju hon sakta ner. Närå, "Se dig för!" gapar hon efter mig. "Gör det själv!" önskar jag att jag hade sagt. Men som den mes jag är sa jag bara förlåt med minibokstäver och ojade mig lite för att jag legat i vägen för en tant.

2008-09-15 @ 16:21:22
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Limpan: Jag råkar ut för dom där varje dag. Folk fattar inte att de ska hålla sig borta från cykelterritoriet när de går. Går på och ropar fuck you om man plingar bort dem. Och de som cyklar cyklar på fel sida. its a wild world.

2008-09-15 @ 16:46:15
Postat av: Sanne

Slaktigt. Sjukt nice ord.

Kan inte du sprida ordet krispigt också? :) Det hittade vi på i Bulgarien, haha, så vi tänkte att vi skulle försöka sprida det över heeeelaa Sverige. Går dock lite småsegt så tänkte att du kanske kunde hjälpa till på traven! :)

Krispigt är när nåt att är ascoolt och lite annorlunda. Okrispigt är... riktigt fula saker. Och sen neutrala saker är varken okrispigt eller krispigt. Oj, nu flummar jag nog bara på, är typ äckligt trött, men ja. Tycker om din blogg i alla fall (och nej, jag smörar inte bara för att du ska hjälpa oss!)

2008-09-15 @ 18:00:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/9503/
Postat av: Ina

Hahaa. Slaktigt. Jag kommer börja använda det. Totally.



Förövrigt tror jag denna länken är i din stil:

http://www.ju-ma.com/



Hahahaha.

2008-09-15 @ 18:47:19
URL: http://shiorina.blogg.se/
Postat av: Anonym

slagtitt säger vi i the hood. ganska slagtitt asså

2008-09-16 @ 16:53:15
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0