Det är roligt att vara smartare än den man är ihop med



Ja jag vet att vi har skitfett hår båda två


Linus pappa:
- Linus, hur ser det ut på ditt jobb egentligen? Har du eget kontor?

Linus: - Nej, vi har sånt där sällskapsrum... NEJ vad heter det..

Jag: - HAHHAHAHAH. Sällskapsrum!!

Linus: - Jamen jag menade ju inte det.. Jag menade såna där... vad heter det... Öppna landskap.. nej vad heter det.

Jag: - Öppna landskap... Jag dör... Hahha. ..Kontorslandskap menar du kanske älskling?

Linus: - ja..

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det är väl så det går till när man väljer partner? Man kollar ju självklart upp först att man är den smartare.



Öppna landskap.....Tänk att ha Ulf Lundell på sitt jobb. Huu, han är en av mina Värsta Personer, får rysningar (not the good kind) bara jag tänker på honom :-p

2008-09-21 @ 22:54:04
URL: http://intedingranne.wordpress.com
Postat av: Erik

Hahaha, du får fråga om dom bränner sitt brännvin själva också.

2008-09-21 @ 23:39:08
Postat av: knivlisa

Jag har nu funderat på hur det skulle vara att ha Ulf på jobbet. Jag tycker att det är lite hett ändå. Sjukt hett faktiskt. Han är ju kändis.

2008-09-21 @ 23:39:23
Postat av: Nils-Erik Svangård

Kontorslandskap är sååå 90-tal, nu på 00-talet heter det öppet landskap. Så jag tror Linus har mer koll än vad han får creds för här.

2008-09-22 @ 07:40:52
URL: http://www.ludd.ltu.se/~wizzo/wordpress/
Postat av: Limpan

Jag brukar också kalla det för öppet landskap.

2008-09-22 @ 08:47:48
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Amen kom igen! Jag gillar inte det här.. Han ska alltid komma och tro att han har rätt. Om han läser det här kommer han att komma hem och tro att det går bra att säga sällskapsrum också. Han har redan alldeles för bra självförtroende. Sluta peppa honom.

2008-09-22 @ 09:37:22
Postat av: Käpt´n Flint

Jag röstar på kontorslandskap. Det heter dessutom office space på engelska vilket osökt får mig att tänka på filmen med samma namn (office space alltså) som, om ni har missat den, är helt fantastiskt sanningsenlig och inte ett dugg rolig neheddu.

2008-09-22 @ 17:11:47
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: link

Jag får erkänna att jag inte hade koll. Möjligtvis menade jag öppet kontorslandskap. Men uffe-repliken brukar jag inte använda...



Nu har jag dåligt självförtroende.

2008-09-22 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0