PPP (perfect palm panic)


Jag går igenom lite LA-bilder. Så här ser det ut på Sunset boulevard. Kilometerlånga palmer i snörraka rader.

Och jag begriper inte. 

Det kryllar av fulla kids på nätterna där. Hur kan man inte såga ner palmerna, för skojs skull? De står ju och ber om det.

(nu försvann jag i några minuter och stirrade in i väggen. Jag fantiserade om hur det skulle vara om jag sågat ner dem. Snutarna kom och ba what the fuck are you doing. Ja ba I´m sawing the palms down, so what? dom ba you´re arrested. Ja ba jaha but the palms begged for it, cant you see? Dom ba you´re crazy. Ja ba maybe. But my friend Mia will bail me out!! In your face!! Bail me out)

Kommentarer
Postat av: Pär

Snackar du så där i verkligheten också? Ba ba ba ba...

2008-09-23 @ 23:02:56
Postat av: Alex

å ba flee the land and hide in sweden!!

2008-09-23 @ 23:05:26
Postat av: knivlisa

Pär: Ja. ba no doubt about it.



Alex: youre my man

2008-09-23 @ 23:07:37
Postat av: Käpt´n Flint

Jag säger som Jerry just sa till George på TV: "They're doing wonderful things at the mental institutions these days"...

2008-09-23 @ 23:28:54
URL: http://www.myspace.com/killingkittensswe
Postat av: Jeffan

Måste ju ba säga att det är kul o se att det är fler som har lika sjukt tänkande som mej ba haha...

2008-09-24 @ 00:43:19
Postat av: n

ännu ett bevis på att americanos inte mår. Orka plantera sånna palmer i ett land där de e orkaner o skit varannan dag.. dom ber ju om drama.

OCH JA jag e bitter idag, för min jävla baguette ramla ur sin påse och nu sitter ja här o e hungrig på jobbet och det är USAS feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

2008-09-24 @ 08:26:44
Postat av: Alex

Stoppa morden av oskyldiga bröd! Baguetter är också människor! Bush är Nazist!

2008-09-24 @ 09:20:15
Postat av: Parisa

Får för mig att det är som att välta kor fast kommer och tänka på kilometerhöga kor och vilken jävla förödelse det skulle skapa om man lyckades välta en sån ko.



Skulle bli en bra film om inte annat, Cowzilla!

2008-09-28 @ 14:45:17
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0