Den totala Förnedringen




Min kollega Hanna har bott i London i 4 år och är skitbra på engelska. Det är inte kul, för hon vinner alltid när vi bitchar. Bitcha måste man ju göra på engelska.


Hanna: - Haha Lisa, jag satt och lyssnade på min Ipod nu. Och så helt plötsligt kom det en humla som åkte förbi mitt öra. Och jag började vifta och ha mig. Men sen upptäckte jag att surrandet var i musiken. Jag viftade alltså helt i onödan.

Jag: -  Thats because you´re a jerk.

Hanna: - Ursäkta....? Jerk? ........

Jag: - Ja. Jerk.

Hanna: - Menar du inte dork.

Jag:
- Jo just ja. Vad betyder jerk då.

Hanna: - Skitstövel. Det passade ju inte riktigt in.

Jag: - Jaha... Näe.

Kommentarer
Postat av: ColinZeal

Bwahahaha!

Hanna the Comeback Queen.

:)

2009-07-17 @ 16:56:36
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Anonym

hahaha.

ja pratade engelska ett helt bröllop. kände mig as duktig. tills jag vaknade nästa morgon med massvis av video mms på mig när jag pratar engelska.

lät ungefär som sims språket.

liite mycket vin.

och lite för lite plugg i skolan.

2009-07-20 @ 00:38:04
Postat av: Ylva

Min sambos mamma är från England. Gissa hur bra engelska han pratar då? Vi kom hem inatt efter fyra dygn i Southend där jag har gått omkring och gjort mig omöjlig. Jag fick jordens hjärnsläpp och frågade en kille som skulle byta klockbatteri "How much is it?" och då menade jag "vad är klockan?". Jag försvarar mig med att mina föräldrar är engelsklärare så jag är helt hämmad och pratar inte gärna engelska...

2009-07-22 @ 18:56:17
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kul blogg :-) :-)

2009-07-27 @ 19:51:50
URL: http://chokladnougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0