Förlåt för kondomerna

Jag har fått en massa klagomål på någon sorts FRUKTANSVÄRD kondomreklam jag tydligen har på sidan, med en hemsk sång och allt.

Jag hade inte sett den själv, men det lät ju mest skojigt. Hur hemsk kan en kondomsång vara liksom.

Tills jag såg den alltså. Integritetskränkande är vad den är.

Nu toppar den min hatlista över ljud som bara dyker upp:

1. Kondomreklamen
2. När man själv fiser i fel sammanhang.
3. När någon man inte tycker om börjar äta banan och smacka.
4. När någon man inte tycker om fiser. (Jag blir alltid blå om läpparna för att jag slutar andas)
5. När någon man inte tycker om borstar tänderna.

Kommentarer
Postat av: mlssn

Ett varmt tips till läsarna, Firefox + Adblock Plus... så slipper man sådan däringa kondomsånger.

2009-06-12 @ 10:09:37
URL: http://blog.mlssn.se
Postat av: Pär

Tack mlsson, fy den är verkligen vidrig, reklamen.

2009-06-12 @ 10:32:31
Postat av: Suss

Jag veeet! Ljudet av tandborstning är det värsta jag vet.

2009-06-12 @ 10:47:28
Postat av: Sandiza Hotpants

någon man inte tycker om borstar tänderna??? Haha, hur ofta händer det på en skala? ;D



mlsson: aha, därför jag inte hört låten till då alltså, blev ju sjukligt nyfiken på den, bara sett den tysta reklamfilmen...

2009-06-12 @ 11:36:54
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Sandiza: Det händer ju typ när de gör det på tv till exempel. Och det behöver ju inte vara någon man hatar, utan bara någon man inte känner nåt för alls. Om det är någon man gillar har man ju överseende med rätt mycket. Även fast jag hatar att höra vem som helst borta tänderna också. jag kan knappt höra mig själv göra det.



Tack suss. Har aldrig förr träffat någon som du.



tack mlsson.



2009-06-12 @ 12:04:24
Postat av: Emelie från Östersund

jag hatar också banansmackandet.

2009-06-12 @ 12:45:00
Postat av: sanna

när någon klipper tånaglarna.. urg,,

2009-06-12 @ 13:35:42
Postat av: Becca

Haha.. galet.. hade inte en aning om vilken reklam du snackade om och började fundera på om jag NÅNSIN hört denna omtalade reklam.. nåja .. skitdryg uppenbarligen, inge mer med det! MEN... vad är det förstå som ploppar upp när jag går in på min egna blogg? Jo .. denna FRUKTANSVÄRDA tingest som även numer förpestar mina läsare! Jippie!

2009-06-12 @ 13:35:54
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Käpt´n Flint

Apropå det där med bananerna så tycker jag det är sjukt dålig stil när nån prompt ska trycka i sig hela bananen på en gång och säga "Geee ääe inkte gock me fu myuckö bwanan", men vänta lite, det gör ju alltid jag...



För övrigt så kan du ju prova att andas med munnen när nån annan fiser (man har inget luktsinne i munnen) så slipper du bli blå om läpparna. Alternativt kan du alltid (ALLTID) gå utklädd till smurf så märker ingen ditt färgskifte ändå.



Varsågod!

2009-06-12 @ 13:53:14
URL: http://www.myspace.com/delorymusic
Postat av: Daniel

å ICKE att förglömma sexstön av folk man inte gillar... å folk som DRRRRRRRRRRRRRAr med kniven å gaffeln längs tallriken så det ilar till!!!

2009-06-12 @ 14:50:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tussi

den har jag missat. som tur 'är.

2009-06-12 @ 14:54:27
URL: http://jajks.blogg.se/
Postat av: charlotte

det absolut värsta är när jag i godan ro försöker sova på tåget och någon pratar högt och tydligt i sin mobil. jag gör ju själv sånt, jämt, men blir så fruktansvärt provocerad när jag själv är på väg in i dimman.

2009-06-12 @ 15:06:12
URL: http://aldrig-ensam.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Kapten: UÄÄÄÄÄCK. Man kan ju inte andas in fisen genom munnen heller. Då känner man juinte hur mycket äckel man får i sig. Då är det bättre med näsan så man åtminstone har koll.



daniel: Det gör linus. Drar med besticken alltså. Det är mitt största problem med honom.

2009-06-12 @ 15:17:57
Postat av: Emma K

Du verkar ha många du inte tycker om i din närhet... :P

2009-06-12 @ 22:12:55
URL: http://emmakohler.blogg.se/
Postat av: Erik

De där reklampuffarna ska ju knyta an till innehållet i bloggen är det tänkt. Funkar i allmänhet ungefär lika bra som Google Translate - och kan bli ungefär lika kul.



I ditt fall är det väl den senaste tidens penisfixering som nu straffar sig. :D

2009-06-12 @ 23:44:18
Postat av: Sandra

Var är kondomreklamen nu när man vill se den då? måste ju veta vad du pratar om!

2009-06-13 @ 16:05:46
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: johannna

åhhh tack!! trodde jag var dum i huvet som tyckte det är irriterande när folk borstar tänderna :D banan är dock det värsta. och hårdbröd.

2009-06-13 @ 22:51:14
Postat av: knivlisa

Erik: hahaha... ja..



2009-06-14 @ 13:04:24
Postat av: amanda

men endel kan ju inte äta ett äpple ordentligt. ljudet vissa får till när de biter av en tugga och sedan smaskar i sig kan vara sådär hemskt att jag bara vill snabbt som fan ta äpplet ur handen, springa långt därifrån och kasta det så långt jag bara kan.

2009-10-16 @ 02:28:11
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0