Länkningskavalkad

Tusen tack alla som röstade på mig!


Kvällens kändisiakttagelser:

Idol-Alice tog två läppstift fast man bara fick ta ett.


Nähä kom inte på fler. Jag som kände mig så på G.



Annikasan var som väntat ett fantastiskt sällskap. Det är alltid roligt att ha med sig giriga folk som älskar gratissaker. Och säger  "Lisa Lisa Lisa, jag tog TVÅÅÅÅ läppstift! Får Idol-Alice det så får jag". (ja är också sån. Fast jag tog bara ett läppstift.)








Philip Hammar sa att han älskar min blogg.



Näerå, det sa han ju inte.






Jag minns inte riktigt varför, denna.



Egoina, en av mina favvisar.



Skitkul att träffa Mammabecka igen.



Rebecca Simonsson var astrevlig och snyggast av alla. Jag hade fått för mig att hon var dryg, men hon var perfekt. Lite irriterande perfekt faktiskt.
Trackback
RSS 2.0