Sorry jag glömde hoppa igen

Här kommer lite bilder från det pampigaste bröllopet jag någonsin kommer gå på om jag nu inte blir bjuden på Vickans. Tack brudparet och världens bästa kollegor och andra.

Annika, jag, Malin och Angelica. Ja jag vet att min lugg är sjuk i huvet, ni behöver inte kommentera det.



Det stod en miljard turister utanför kyrkan och ville fotografera Knivlisa. Man ba okeeey..



Jag och Julia försöker posa på efterfesten i Riddarhuset. Jag är inte så bra på sånt.



Ska hålla mig till sånt jag ÄR bra på. Skrynkla hakan.


Angelica
s klyfta posar alltid bra.




Snygg-Annika


Kärleksbloggen-Malin


Julia och Angelica.


Jag och Sanna.




Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Ojoj, hade du röd klänning?

Rött betyder att man legat med brudgummen ;)

2009-10-26 @ 12:00:56
URL: http://lilija.com
Postat av: Sanna

Nej det är bara en skröna som dykt upp ganska nyligen, man kan visst bära rött. Kolla med vilken etikettbok eller expert som helst. Däremot får man inte bära vitt (brudens färg)eller svart (sorg).

2009-10-26 @ 12:35:02
Postat av: Sanna

Nej det är bara en skröna som dykt upp ganska nyligen, man kan visst bära rött! Kolla med vilken etikettbok eller expert som helst. Däremot får man inte bära vitt (brudens färg)eller svart (sorg).

2009-10-26 @ 12:36:05
Postat av: Julia-tankestorm

Hahaha vi är ju sjuuukt bra att posera! Så är det bara.

2009-10-26 @ 12:57:57
URL: http://julia.solomag.se
Postat av: Sandra

Har nyss upptäckt din blogg (via Egoina) och har nu suttit och läst alla inlägg du haft om "Nattens sömnprat". Alltså herregud vad jag skrattade. Det påminner så mycket om min farmor, hon har narkolepsi (vet du vad det är? kan googla annars, pallar inte förklara :p) och pratar i sömnen KONSTANT. Fast hon drömmer nästan bara mardrömmar, jättejobbigt för henne förstås, men vi brukar prata med henne och ibland lyckas vi rädda henne från mardrömmen och så blir det en vanlig fin dröm istället. Sjukt kul, hon vaknar dock inte av att vi pratar utan pratar med oss.



Men Linus drömmer inte mardrömmar verkar det som? För isåfall hade han också kunnat ha narkolepsi... men det hoppas vi inte på, det är ingen rolig sjukdom (för offret, för oss andra är det ganska kul)

2009-10-26 @ 12:58:04
Postat av: knivlisa

Lilija: Hihi jag vet det mycket väl. Men det är bara en vandringssägen. Fast jag kände mig rätt lösaktig ändå.



Sandra: hahahaha fy vad kul. Och synd att inte linus har det. För mig i alla fall.

2009-10-26 @ 13:53:01
Postat av: Anonym

Annika är HET

2009-10-26 @ 15:19:05
Postat av: Emelie

Din lugg är sjuk i huvet!



Nej men varför åker alltid slingan ner? Har du en virvel?

2009-10-26 @ 15:33:19
Postat av: Emelie

varför är slöjbilden borta nu?

2009-10-26 @ 15:45:09
Postat av: knivlisa

Emelie: Vi snackar dödsvirvel ja.



Slöjbilden råkade jag ta bort när jag skulle ändra i texten och sen orkade jag inte lägga tillbaka den.

2009-10-26 @ 15:53:29
Postat av: Emelie

Okej, väldigt fina ni var i alla fall. Glömde säga det, ;-)

2009-10-26 @ 18:39:09
Postat av: Rachel

Hi Lisa see you´re looking good as usual. Say hello to the other Lisa!

2009-10-26 @ 18:57:01
Postat av: carolina

din lugg är inte sjuk i huvudet, haha! mysigt med bröllop, har inte vart p åett sen jag var liten och fick vara tärna typ!

2009-10-26 @ 19:02:55
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: SUSS

HAHAHA JAG VET VEM DE EGENTLIGEN VILLE FOTA!!! HANN SE INNAN DU TOG BORT



oj jag hade capslock, sorry

2009-10-26 @ 20:21:38
Postat av: klara

Din blogg är rolig. Fast det visste du nog redan.

2009-10-26 @ 22:12:59
URL: http://rantanen.blogg.se/
Postat av: linnea

asså, jag måste vara dum eller nått men vems bröllop är det du är på?

2009-10-26 @ 22:20:14
Postat av: Anonym

Jag ville kommentera hos Malin på henns kärleksblogg men det verkar som man var tvungen att göra ett test, ta ett vaccin elr nått för att få,så jag fick inte. Säg till henne att jag bara läste några sidor innan jag gav upp på " on the road " men ja kan springa å hämta ett badlakan till henne.

2009-10-26 @ 23:09:40
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: Sus

Det är klart som fan att vi ska gå på Vickans bröllop! Jamenar, vi kan ju inte betala för något och sedan inte gå på det! Jag är ju dessutom från Ockelbo (jag KAN ha nämnt det förut) och är väl liksom självskriven då.



Snygga var ni i alla fall!

2009-10-27 @ 08:59:24
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Tilda

Är det där angelica som typ skriver i frida tidningarna och så om olika grejer? .__.

2009-10-29 @ 22:06:53
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0