Gårdagen i bilder

Jag var på himmelska fridens torg igår. Jag fick låna ett gulligt barn.



Det var den perfekta lyckliga enbarnsfamiljen på utflykt. 



Sen såg jag kinesiska motsvarigheten till Playboy.




Sen hoppade jag.

 

Innan jag kom hit hörde jag att kineser är väldigt måna om sin personliga sfär. Därför tycker jag att det är roligt att sätta mig lite för nära folk, så att armen trycks mot den andres arm fast det finns gott om plats åt andra hållet.



De rör inte en min trots att de tycker det är obehagligt. De är nämligen väldigt artiga också.


Sen håller man på och gör pussmun och försöker få dem att skratta.



När de fortfarande inte rör en min lessnar man till slut.

Då gör man andra roliga saker. Något av det bästa jag vet är att förstöra främlingars gruppbilder framför kända monument och byggnader, med hjälp av min egen existens. Man går fram och är glad och trevlig och då kan de inte säga nej.




Sen klädde jag ut mig. 







Trackback
RSS 2.0